Pogosto zastavljena vprašanja

Nazaj na podporo

Naročila

Kako naročiti izdelek?

V spletni trgovini izberete izdelek, barvo in velikost izdelka ter ga s klikom na gumb dodate v košarico. S klikom na košarico ali na ikono vašega profila v spletni trgovini, se vam bo odprla stran s pregledom naročila izdelka. Izdelku lahko spremenite količino, izdelke odstranite iz košarice, v primeru da želite dodati nov izdelek, pa se lahko vrnete v želeno rubriko in izberete dodaten izdelek.

Ko je vaš izbor izdelkov zaključen, pri pregledu košarice pritisnite gumb za naslednji korak in v naslednjem koraku izberite način dostave in plačila, pri čemer izpolnite vsa obvezna polja. Po vnosu vseh podatkov s klikom na gumb potrdite naročilo. V nekaj minutah boste na vaš elektronski naslov, ki ste ga zabeležili ob prijavi, prejeli e-poštno sporočilo s pregledom naročila.

Ali se moram za nakup v spletni trgovini registrirati?

Za nakup v spletni trgovini registracija ni obvezna. Nakup lahko opravite tudi kot neregistriran uporabnik, pri čemer boste morali vpisati nekaj obveznih podatkov za oddajo in potrditev naročila.

Kljub tej možnosti vam priporočamo, da se za nakup registrirate. Tako boste ustvarili svoj profil v spletni trgovini, kjer boste lahko dostopali do zgodovine vaših naročil, ustvarili seznam priljubljenih izdelkov za kasnejši nakup in se prijavili na obveščanje o aktivnostih v spletni trgovini.

Ali lahko spremljam dostavo paketa?

Da. Ko potrdite in oddate naročilo, boste v potrditvenem sporočilu prejeli tudi povezavo, preko katere boste lahko dostopali do podatkov o stanju svoje pošiljke.

Kako preklicati naročilo?

Če ste potrdili naročilo in ste po elektronski pošti že prejeli potrditveno sporočilo, je naročilo mogoče preklicati le tako, da nas kontaktirate po elektronski pošti na spletnatrgovina@intersport.si ali po telefonu na 080 80 99.

Kako lahko spremenim moje naročilo?

Če ste potrdili naročilo in ste po elektronski pošti že prejeli potrditveno sporočilo, naročila ni več mogoče spreminjati. Če smatrate, da je prišlo do napake ali ste si morda premislili in bi želeli zamenjati, odstraniti ali dodati izdelke k vašemu naročilu, nas lahko kontaktirate po elektronski pošti na spletnatrgovina@intersport.si ali po telefonu na 080 80 99.

Ali lahko spremenim naslov dostave po tem, ko sem že oddal naročilo?

Če ste po elektronski pošti že prejeli potrditveno sporočilo, naslova dostave sami ne morete spremeniti. To lahko za vas uredimo mi, vendar le v primeru, da nam to spremembo sporočite pravočasno, oz. še isti dan po prejemu potrditvenega sporočila. Kontaktirajte nas po elektronski pošti na spletnatrgovina@intersport.si ali po telefonu na 080 80 99.

Kako vem, ali je naročilo potrjeno?

Po potrditvi naročila preverite vašo elektronsko pošto, ki ste jo navedli ob naročilu izdelka, saj boste na navedeni naslov prejeli potrditveno sporočilo. V kolikor sporočila ne prejmete, predlagamo, da preverite še predal »Nezaželena pošta«, kamor lahko zaradi različnih omrežnih nastavitev ali nastavitev računalnika, prejmete sporočilo. V kolikor potrditvenega sporočila ne najdete niti v tem predalu, nas kontaktirajte po elektronski pošti na spletnatrgovina@intersport.si ali po telefonu na 080 80 99.

Če ste se za nakup v spletni trgovini registrirali, lahko vaša naročila pregledate v uporabniškem računu, ki ste ga ustvarili za spletni nakup.

Kaj pomeni, da izdelka ni v zalogi?

To pomeni, da izdelka trenutno ni na voljo. Če izdelka ne bo možno dobaviti, bo izdelek umaknjen iz ponudbe spletne trgovine. Če ste zainteresirani za nakup izdelka, nas kontaktirajte in preverili bomo možnosti dobave oz. za vas poiskali podoben izdelek, ki bi vam morda ustrezal.

Ali lahko izdelke naročim preko podjetja oz. kot podjetje?

Da, izdelke lahko naročite tudi kot podjetje oz. pravna oseba. V procesu naročila pri izbiri načina plačila v polje za podatke vpišite obvezne podatke podjetja. V primeru nakupa v imenu podjetja, se zavezujete, da ste avtorizirana oseba, ki lahko opravi nakup v imenu podjetja in odgovarjate za vnesene podatke oz. jamčite, da so podatki pravilni.

Kaj naj storim v primeru, da nisem prejel potrditvenega sporočila ob registraciji ali oddaji naročila?

Če v svoj e-poštni predal niste dobili potrditvenega sporočila ob registraciji v spletno trgovino ali ob oddaji naročila, vas prosimo, da preverite naslednje možnosti:

  1. Preverite predal »Nezaželena pošta«.
  2. Če uporabljate ponudnika e-pošte, ki avtomatsko razporeja promocijska in običajna ter sporočila socialnih omrežij (npr. Gmail), vas prosimo, da v poštnem predalu »Prejeto« preverite še zavihek »Promocije«.
  3. Če ste v procesu registracije ali nakupa uporabili službeni e-poštni naslov, lahko nastavitve strežnika v vašem podjetju preprečujejo prejemanje tovrstnih sporočil.

Če našega obvestila še vedno ne najdete, vas prosimo, da se obrnete na kontaktni center Spletne trgovine INTERSPORT po elektronski pošti na spletnatrgovina@intersport.si ali po telefonu na 080 80 99.

Dostava

Kakšne možnosti dostave imam?

Pri naročilu izdelka v spletni trgovini lahko izberete eno izmed naslednjih možnosti dostave:

    1. dostava na naslov, ki ste ga navedli pri oddaji naročila,
    2. dostava ali prevzem artikla v prodajalnah INTERSPORT.

Kakšni so stroški dostave?

Dostava naročenih izdelkov je brezplačna.

Kakšen je običajen rok dostave?

Izdelki se dostavijo v roku 2–5 delovnih dni (vikendi in prazniki so izvzeti) od datuma prejema potrdila o naročilu. Dostava paketov večjih dimenzij (kolesa, fitnes naprave) je do 10 delovnih dni. Ne glede na navedeno se lahko izjemoma pripeti, da se zaradi posebnih okoliščin dostavni rok podaljša, o čemer INTERSPORT posebej obvesti kupca.

Ali v primeru naročila večjega izdelka (npr. fitnes naprave/kolesa) prejmem že sestavljen izdelek?

V primeru naročila fitnes naprave bo naprava dostavljena nesestavljena. Napravi bodo priložena navodila za sestavljanje. V primeru dostave fitnes naprave ali kolesa v večstanovanjski objekt bo paket dostavljen do vhodnih vrat v večstanovanjski objekt.

V primeru naročila kolesa bo dostavljeno kolo sestavljeno. Zaradi lažjega transporta, bo pred prvo uporabo kolesa morda treba pričvrstiti krmilo in pedala. V primeru naročila kolesa za odrasle ali fitnes naprave na dom je potrebno predhodno plačilo. Plačilo z gotovino v tem primeru ni mogoče. 

V primeru naročila alpskih smuči, boste prejeli smuči in vezi. Vezi niso nameščene, saj jih je treba namestiti glede na velikost smučarskega čevlja in težo uporabnika. Montaža vezi za smuči, kupljene v prodajalnah INTERSPORT, je brezplačna. Za montažo smuči z vezmi dostavite v najbližjo prodajalno INTERSPORT in s seboj prinesite smučarski čevelj, ki ga boste uporabljali s smučmi.

Kako dolgo me naročilo čaka v poslovalnici?

Ko bo naročilo dostavljeno v želeno poslovalnico, boste o tem obveščeni po elektronski pošti. Paket vas bo v poslovalnici čakal 7 dni od dneva prejetja obvestila o prispelem paketu.

Če iz katerega koli razloga paketa ne boste mogli prevzeti v tem roku oz. potrebujete daljši rok za prevzem, nam to sporočite na spletnatrgovina@intersport.si, po telefonu na 080 80 99 ali pokličite neposredno v poslovalnico, kjer boste paket prevzeli.

Vse, kar morate vedeti o dostavi na dom

V primeru, da naročite dostavo izdelka na dom in:
  • ste izdelek že plačali, vendar vas ob dostavi izdelka ni doma, vam dostavljavec v nabiralniku pusti obvestilo, na katerem bo navedeno, kje in v kakšnem časovnem roku lahko izdelke prevzamete.
  • izdelkov še niste plačali:
    a) in ste v času dostave doma, boste dostavljavcu paket plačali z gotovino ob dostavi, pri čemer dostavljavec zaračuna provizijo, ki jo obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
    b) in vas v času dostave ni doma, vam bo dostavljavec v poštnem nabiralniku pustil obvestilo, na katerem bo navedeno, kje in v kakšnem časovnem roku lahko izdelek prevzamete. Znesek paketa boste v tem primeru poravnali ob prevzemu na Pošti, pri čemer si Pošta Slovenije pridržuje pravico do provizije, ki jo obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. 
V primeru naročila kolesa ali fitnes naprav (tekalne steze, sobnega kolesa, eliptičnega trenažerja in veslača) plačilo ob povzetju ni mogoče. Plačilo v tem primeru opravite s kreditno kartico, plačilo pa je možno opraviti tudi po predračunu. V tem primeru v procesu nakupa izberite možnost plačila po povzetju, nato pa boste po oddanem naročilu iz spletne trgovine po elektronski pošti prejeli predračun z vsemi potrebnimi podatki.

Plačila

Kakšni so možni načini plačevanje v spletni trgovini?

V spletni trgovini INTERSPORT vam omogočamo naslednje načine plačila:payments-support
  • Plačilo s kreditnimi karticami MasterCard, Diners, EuroCard, Visa in Maestro. Pri dostavi na dom je s kartico Diners možno plačilo na obroke na do 6 obrokov. Za pogoje obročnega odplačevanja obiščite www.dinersclub.si.
  • Plačilo s plačilno (zeleno ali zlato) kartico Mercator Pika v enkratnem znesku (samo za registrirane uporabnike)
  • Plačilo preko plačilnega sistema PayPal;
  • Plačilo preko aplikacije Apple Pay;
  • Plačilo ob prevzemu v trgovini;
  • Plačilo s kreditnimi karticami.

S katerimi kreditnimi karticami lahko plačujem v spletni trgovini INTERSPORT?

V spletni trgovini INTERSPORT lahko plačujete s kreditnimi in debetnimi karticami MasterCard, EuroCard, Visa, Maestro, Diners ali preko plačilnega sistema PayPal. Pri dostavi na dom je s kartico Diners možno plačilo na obroke na do 6 obrokov. Za pogoje obročnega odplačevanja obiščite www.dinersclub.si.

Plačilo je za registrirane uporabnike mogoče tudi s plačilno (zeleno ali zlato) kartico Mercator Pika v enkratnem znesku. Unovčevanje pik ali nakupovanje na obroke s Pika kartico pri nakupu preko spletne trgovine ni mogoče.

A lahko naročene izdelke plačam ob prevzemu in na kakšen način?

Ob prevzemu naročila v prodajalni INTERSPORT lahko naročilo poravnate z gotovino, s kreditnimi in debetnimi karticami MasterCard, EuroCard, Visa, Maestro, Diners ali z vašo Pika kartico. Ob plačilu blaga z dostavo na dom lahko naročilo poravnate le z gotovino (priporočljivo je imeti pripravljen točen znesek), pri čemer dostavljavec zaračuna provizijo, ki jo obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Če vas ob dostavi paketa ni doma, boste znesek paketa poravnali ob prevzemu na Pošti, pri čemer si Pošta Slovenije pridržuje pravico do provizije, ki jo obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Ali je nakup v spletni trgovini varen?

Nakup v spletni trgovini INTERSPORT je varen. Za plačevanje v spletni trgovini INTERSPORT uporabljamo plačilni sistem WSPay, ki nudi najvišje standarde zaščite in zasebnosti podatkov, 3D zaščita pa zagotavlja varno plačevanje na spletu. Številke kreditnih kartic se ne hranijo, njihov vpis pa je zaščiten z enkripcijo.

Potrebujete pomoč? Tu smo za vas

Kontakt

* Podatek, označen z zvezdico, je obvezen.

Z uporabo spletnega kontaktnega obrazca uporabnik spletne strani soglaša, da INTERSPORT ISI, d.o.o. uporabi posredovane osebne podatke za odgovor uporabniku (npr. ime in e-mail naslov, tel. št., ki jih uporabnik navede).

Več o tem

Nalaganje…