Dostava in naročila

Nazaj na podporo

Vse, kar vas zanima o dostavi in naročilih

Kako naročiti izdelek?

V spletni trgovini izberete izdelek, barvo in velikost izdelka ter ga s klikom na gumb dodate v košarico. S klikom na košarico ali na ikono vašega profila v spletni trgovini se vam bo odprla stran s pregledom naročila izdelka. Izdelku lahko spremenite količino, izdelke odstranite iz košarice, v primeru da želite dodati nov izdelek, pa se lahko vrnete v želeno rubriko in izberete dodaten izdelek.
Ko je vaš izbor izdelkov zaključen, pri pregledu košarice pritisnite gumb za naslednji korak in v naslednjem koraku izberite način dostave in plačila, pri čemer izpolnite vsa obvezna polja. Po vnosu vseh podatkov s klikom na gumb potrdite naročilo. V nekaj minutah boste na vaš elektronski naslov, ki ste ga zabeležili ob prijavi, prejeli e-poštno sporočilo s pregledom naročila.

Ali se moram za nakup v spletni trgovini registrirati?

Za nakup v spletni trgovini registracija ni obvezna. Nakup lahko opravite tudi kot neregistriran uporabnik, pri čemer boste morali vpisati nekaj obveznih podatkov za oddajo in potrditev naročila.

Kljub tej možnosti vam priporočamo, da se za nakup registrirate. Tako boste ustvarili svoj profil v spletni trgovini, kjer boste lahko dostopali do zgodovine vaših naročil, ustvarili seznam priljubljenih izdelkov za kasnejši nakup in se prijavili na obveščanje o aktivnostih v spletni trgovini.

Ali lahko spremljam dostavo paketa?

Da. Ko potrdite in oddate naročilo, boste v potrditvenem sporočilu prejeli tudi povezavo, preko katere boste lahko dostopali do podatkov o stanju svoje pošiljke.

Kako preklicati naročilo?

Če ste potrdili naročilo in ste po elektronski pošti že prejeli potrditveno sporočilo, je naročilo mogoče preklicati le tako, da nas kontaktirate po elektronski pošti na spletnatrgovina@intersport.si ali po telefonu na 080 80 99. 

Ali lahko spremenim naslov dostave po oddaji naročilo?

Če ste po elektronski pošti že prejeli potrditveno sporočilo, naslova dostave sami ne morete spremeniti. To lahko za vas uredimo mi, vendar le v primeru, da nam to spremembo sporočite pravočasno, oz. še isti dan po prejemu potrditvenega sporočila. Kontaktirajte nas po elektronski pošti na spletnatrgovina@intersport.si ali po telefonu na 080 80 99.

Kako vem, ali je naročilo potrjeno?

Po potrditvi naročila preverite vašo elektronsko pošto, ki ste jo navedli ob naročilu izdelka, saj boste na navedeni naslov prejeli potrditveno sporočilo. V kolikor sporočila ne prejmete, predlagamo, da preverite še predal »Nezaželena pošta«, kamor lahko zaradi različnih omrežnih nastavitev ali nastavitev računalnika, prejmete sporočilo. V kolikor potrditvenega sporočila ne najdete niti v tem predalu, nas kontaktirajte po elektronski pošti na spletnatrgovina@intersport.si ali po telefonu na 080 80 99.

Če ste se za nakup v spletni trgovini registrirali, lahko vaša naročila pregledate v uporabniškem računu, ki ste ga ustvarili za spletni nakup.

Kaj pomeni, če piše, da izdelka ni v zalogi?

To pomeni, da izdelka trenutno ni na voljo. Če izdelka ne bo možno dobaviti, bo izdelek umaknjen iz ponudbe spletne trgovine. Če ste zainteresirani za nakup izdelka, nas kontaktirajte in preverili bomo možnosti dobave oz. za vas poiskali podoben izdelek, ki bi vam morda ustrezal.

Ali lahko izdelke naročim preko podjetja oz. kot podjetje?

Da, izdelke lahko naročite tudi kot podjetje oz. pravna oseba. V procesu naročila pri izbiri načina plačila v polje za podatke vpišite obvezne podatke podjetja. V primeru nakupa v imenu podjetja, se zavezujete, da ste avtorizirana oseba, ki lahko opravi nakup v imenu podjetja in odgovarjate za vnesene podatke oz. jamčite, da so podatki pravilni.

Kakšne so možnosti dostave?

Pri naročilu izdelka v spletni trgovini lahko izberete eno izmed naslednjih možnosti dostave:
a) dostava na naslov, ki ste ga navedli pri oddaji naročila,
b) dostava ali prevzem artikla v prodajalnah INTERSPORT.
 

V primeru dostave fitnes naprave, kolesa ali mize za namizni tenis do večstanovanjskega objekta je paket dostavljen do vhodnih vrat v večstanovanjski objekt. V primeru naročila kolesa za odrasle, fitnes naprave ali mize za namizni tenis na dom, je potrebno predhodno plačilo. Plačilo z gotovino v tem primeru ni mogoče.

V primeru, da vaše naročilo vsebuje več kot en izdelek, vam bomo - z namenom, da bi pohitrili dostavo - naročene izdelke dostavili v več pošiljkah. Če je bila za vaše naročilo obračunana poštnina, se ta obračuna samo enkrat. Za vsako pošiljko, ki bo odpremljena, prejmete ločeno sledilno številko.

Kakšni so stroški dostave?

Strošek dostave znaša:

  • če je vrednost nakupa do 50 EUR (z DDV) – 3,99 EUR (z DDV),

  • če vrednost nakupa nad 50 EUR (z DDV) – brezplačno.

Ne glede na vrednost nakupa stroški dostave primeru izdelkov, ki zaradi svojih mer, mase in drugih posebnih značilnosti zahtevajo posebno obravnavo, znaša:

  • smuči za odrasle – 10 EUR (z DDV),

  • kolesa za odrasle –15 EUR  (z DDV),

  • fitnes naprave (tekalna steza, eliptični trenažer, sobno kolo, vadbene postaje) in igralne mize (npr. miza za namizni tenis) –25 EUR (z DDV).

Dostava je lahko v času posebnih promocij brezplačna za vse nakupe. V takih primerih je to posebej navedeno.

Kakšen je običajen rok dostave?

Izdelki se dostavijo v roku 2–5 delovnih dni (vikendi in prazniki so izvzeti) od datuma prejema potrdila o naročilu. Dostava paketov večjih dimenzij (kolesa, fitnes naprave) je do 10 delovnih dni. Ne glede na navedeno se lahko izjemoma pripeti, da se zaradi posebnih okoliščin dostavni rok podaljša, o čemer INTERSPORT posebej obvesti kupca.

Ali v primeru naročila večjega izdelka (npr. fitnes naprave/kolesa) prejmem že sestavljen izdelek?

V primeru naročila fitnes naprave bo naprava dostavljena nesestavljena. Napravi bodo priložena navodila za sestavljanje. V primeru dostave fitnes naprave ali kolesa v večstanovanjski objekt bo paket dostavljen do vhodnih vrat v večstanovanjski objekt.

V primeru naročila kolesa bo dostavljeno kolo sestavljeno. Zaradi lažjega transporta bo pred prvo uporabo kolesa morda treba pričvrstiti krmilo in pedala. V primeru naročila kolesa za odrasle ali fitnes naprave na dom je potrebno predhodno plačilo. Plačilo z gotovino v tem primeru ni mogoče. 

V primeru naročila alpskih smuči boste prejeli smuči in vezi. Vezi niso nameščene, saj jih je treba namestiti glede na velikost smučarskega čevlja in težo uporabnika. Montaža vezi za smuči, kupljene v prodajalnah INTERSPORT, je brezplačna. Za montažo smuči z vezmi dostavite v najbližjo prodajalno INTERSPORT in s seboj prinesite smučarski čevelj, ki ga boste uporabljali s smučmi.

Kako dolgo me naročilo čaka v poslovalnici?

Ko bo naročilo dostavljeno v želeno poslovalnico, boste o tem obveščeni po elektronski pošti. Paket vas bo v poslovalnici čakal 7 dni od dneva prejetja obvestila o prispelem paketu.

Če iz katerega koli razloga paketa ne boste mogli prevzeti v tem roku oz. potrebujete daljši rok za prevzem, nam to sporočite na spletnatrgovina@intersport.si, po telefonu na 080 80 99 ali pokličite neposredno v poslovalnico, kjer boste paket prevzeli.

Vse, kar moreš vedeti o dostavi na dom

V primeru, da naročite dostavo izdelka na dom in

ste izdelek že plačali, vendar vas ob dostavi izdelka ni doma, vam dostavljavec v nabiralniku pusti obvestilo, na katerem bo navedeno, kje in v kakšnem časovnem roku lahko izdelke prevzamete.

izdelkov še niste plačali:

a) in ste v času dostave doma, boste dostavljavcu paket plačali z gotovino ob dostavi, pri čemer dostavljavec zaračuna provizijo, ki jo obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije

b) in vas v času dostave ni doma, vam bo dostavljavec v poštnem nabiralniku pustil obvestilo, na katerem bo navedeno, kje in v kakšnem časovnem roku lahko izdelek prevzamete. Znesek paketa boste v tem primeru poravnali ob prevzemu na Pošti, pri čemer si Pošta Slovenije pridržuje pravico do provizije, ki jo obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. 

 

V primeru naročila kolesa za odrasle ali fitnes naprav (tekalne steze, sobnega kolesa, eliptičnega trenažerja, veslača …) plačilo po povzetju ni mogoče. Plačilo lahko opravite s kreditno kartico ali po predračunu. V procesu nakupa izberite možnost plačila po povzetju, nato pa boste po oddanem naročilu iz spletne trgovine po elektronski pošti prejeli predračun z vsemi potrebnimi podatki. 

V primeru dostave fitnes naprave ali kolesa do večstanovanjskega objekta je paket dostavljen do vhodnih vrat v večstanovanjski objekt. 

Potrebujete pomoč? Tu smo za vas

Kontakt

* Podatek, označen z zvezdico, je obvezen.

Z uporabo spletnega kontaktnega obrazca uporabnik spletne strani soglaša, da INTERSPORT ISI, d.o.o. uporabi posredovane osebne podatke za odgovor uporabniku (npr. ime in e-mail naslov, tel. št., ki jih uporabnik navede).

Več o tem

Nalaganje…